Gratis kennismaking Gratis kennismaking
Menu

Klachtenprocedure

We doen ons uiterste best om jouw ervaring met De Online Psycholoog zo goed en prettig mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze organisatie of over jouw psycholoog. Je hebt de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

A
Gaat jouw klacht over de behandeling en/of over jouw psycholoog?
We stellen het op prijs als je, indien mogelijk, eerst in gesprek gaat met de psycholoog. Indien jullie er samen niet uitkomen, kun je contact opnemen met ons. Stuur dan een mail naar klacht@deonlinepsycholoog.nl met een omschrijving van de situatie. We nemen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen contact met jou op.
Na ontvangst van de klacht nodigen we je uit voor een digitaal gesprek. Onze klachtencommissie bestaat uit ten minste één van onze directieleden. Het is toegestaan voor de cliënt om een steunend persoon mee te vragen naar dit gesprek. De Online Psycholoog houdt de ontvangen klachten bij in een register in het kader van overzicht en mogelijke patronen. We gaan te alle tijde zorgvuldig om met jouw privacy en gegevens.
B
Gaat je klacht over praktische zaken zoals jouw online omgeving, facturatie of administratie?
Stuur dan een mail naar info@deonlinepsycholoog.nl en in de e-mail een omschrijving van de situatie. Indien mogelijk, stuur ook bijlagen mee zodat wij de klacht beter begrijpen. We nemen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen) contact met jou op.
C
Geschillencommissie
De Online Psycholoog streeft ernaar samen met de cliënt tot oplossingen te komen en zal hier haar uiterste best voor doen. In het uitzonderlijke geval dat gesprekken niet leiden tot (meer) tevredenheid en/of een passende oplossing, kan je contact opnemen met de geschillencommissie Zorg (www.degeschillencommissie.nl).
D
Jouw ervaring en feedback is waardevol
We zijn benieuwd of we jouw klacht naar tevredenheid hebben behandeld. We staan open voor feedback en kansen op verbetering. Na de afhandeling van de klacht wordt de klachtenprocedure daarom samen met de cliënt geëvalueerd.